Zapieczone prowadnice zaskutkowały wymianą Turbo i IC....;)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #26
    Robota piękna zestaw , dedykowany jak tam leży ta belka to pewnie podejdzie.
    A co przeszkadza ,ze nie podejdzie do Octy?
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • Nexus6
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4847
      • Volkswagen

      #27
      Zamieszczone przez rafalus
      A co przeszkadza ,ze nie podejdzie do Octy?
      albo wzmocnienie czołowe albo belka wzmocnienia zderzaka
      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

      Komentarz

      • Masmo
        L&K
        • 2005
        • 1145

        #28
        Zamieszczone przez KruPin
        ...A co do tej kratki, to spokojnie mozna zastosowac taka z Castoramy od kibla. ....

        Kratki okrągłe są o tyle fajne że można wyciąć nadkole otwornicą.
        Robiłem pomiary przed i po na seryjnym SMIC-u i jest niewielka róznica. Szybciej się schładza.
        Na SMIC-u Aliego nie robiłem porównań.
        Co do montażu SMIC-a to lepiej podjechać do Katowic (jeśli macie w miarę blisko) niż samemu walczyć. Co prawda ja dowiedziałem się po montażu że najlepiej zdjąć zderzak :szeroki_usmiech :lol: :lol: :lol:
        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

        Komentarz

        • rafalus
          L&K
          • 2005
          • 1140
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #29
          Jestem z Wrocka troche do Katowic jest ale autostradą. Jak bym robił program to tylko na wyjeździe choć Ali obiecał ewentalnie przywieść do Wrocka wraz z SMic
          nowy cSIMC od Aliego
          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

          półosie seryjne przebieg 273 tyś

          Komentarz

          • Aligator
            Ambiente
            • 2004
            • 162

            #30
            Wklejam wykres



            Ze swojej strony chciałbym dodać że to auto jest przykładem że nie należy się zrażać jeśli auto na początku jest dość oporne. U MZD sam chip dał 132KM więc bardzo niewiele, ale po dołożeniu kilku gratów wyszło na prawdę ładnie



            [edit]
            poprawilem link :idea:
            www.dynosoft.pl

            Komentarz

            • MZD
              Ambiente
              • 2004
              • 242

              #31
              I banan na twarzy w czasie jazdy... Ale tak czy inaczej zamierzam zmienić technikę jazdy, żeby nie było konieczności ponownej wymiany turbo z powodu zapieczenia prowadnic.
              Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...

              Komentarz

              Pracuję...